Tak přecejenom zas nějaké to porovnání.
Nevím je-li to v Česku taky rozdílné, podle škol, nebo regionů.
Dospělá dcera je čerstvá učitelka v Česku a dostala 3 třídu.
Denně mají už od loňska 5 x 3h (vyučovací) online výuku.
Plus příprava, hodnocení nějakých těch práci, které posílá dětem zpět.
Tady (v DE) máme ješte dva školačky.
Jeden nemá online výuku vůbec a paní učitelka řekla (jiné mamince na dotaz, zda by se nemohli po 3 měsících alespoň online pozdravit s ní a ostatními dětmi) že to není její povinnost a NE.
Každý týden nám posílá cca 24-30 papíru A4, které tiskneme, plus úkoly v knížkách a sešitech.
Vyžaduje do 10h nahlásit že dítě pracuje.
Večer poslat V ECHNY vyhotovené papíry, tedy denně scanovat 6-10 papíru a sešitu a poslat zpět.
Za celou dobu, cca 3 měsíce, jen jeden jediný email - zpětná vazba - určený dítěti, něco jako pochvala za práci.
Na pololetním vysvědčení špatně vyplněné jméno (-ová), ohodnocené i náboženství do kterého nechodí, lehká kritika čtení, které už 3 měsíce neslyšela...
Druhý náš o rok starší školáček (z tytéž školy), má online výuku 2-3 do týdne na 30-45 minut. Paní učitelka má kameru i mikrofon stále, namířenou na to, co právě probírají, děti si zapínají mikrofon jak je vyvolá.
Papíru posílá výrazně méně do 10ks A4, víc práce je v sešitech a s knihou.
Scanujeme cca 2-4 stránky A4 práce nebo sešity do týdne, prakticky pokaždé je ohodnocená se slovním doprovodem.
Pokus s kamerou proběhl celkem 4 x, jen tak na závěr se vidět a pozdravit se ,,osobně" , z toho 2 x to celé spadlo, že se ani nerozloučili.
Vysvědčení i se dvěmi ryze českými znaky (-ová a -š- ) vyplněné správně. (proč taky ne, zjistit klávesovou zkratku zabere cca 20 vteřin na Googlu)
Obě děti jsou narozené tady, v DE a obě mají -ová a jedna -š- i v německém rodném listě.
Při porovnání CZ a DE vidím dost velký rozdíl, ale i tady v rámci jedné školy.
V kombinaci s loňskem, kdy jsme byli na na ,,papírové online výuce" prakticky 4 měsíce.
Jak to má kdo jinde ? ?