Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Švédsko | Švýcarsko | USA
czskpldeen
Vítaj hosť
Užívateľ: Heslo:
Auto-prihlásenie:
Registruj sa! | Heslo?
 
Strán: [1]   Dole
 
Autor Téma: Pomoc s prekladom (Staznost)  (Prečítané 42852 krát)
johnnyx84



Karma: 0
Príspevkov: 15


« : Apríl 17, 2014, 04:51:14 pm »

Ahojte. Nasla by sa dobra dusa, ktora by mi pomohla prelozit nasledovnu staznost, ktoru chcem poslat do banky? Vopred vdaka za pomoc Úsmev (moja deutsch je v stadiu ucenia len)


Vazene predstavenstvo banky.
Dna 24.2.2014 som navstivil Vasu pobocku banky HVB v Mnichove, filialka Bonner Platz za ucelom otvorenia si uctu HVB Online konto. Cez internet som vyplnil potrebne udaje, vytlacil vygenerovany pdf dokument a podpisany priniesol na pobocku, kde som ho odovzdal s tym, ze mi bol odfoteny pas a prihlasenie na pobyt v Nemecku, kedze som obcan ineho clenskeho statu EU. Podla slov pracovnicky sa dokumenty isli poslat na centralu, odkial som mal byt dalej vyrozumeny o dalsom postupe otvorenia uctu.
Do dnesneho dna (17.4.2014) som od Vasej banky nedostal ziadny list, odpoved, teda vobec nic! Som velmi znechuteny a rozhorceny ako potencionalny zakaznik Vasej banky, patriacej pod medzinarodnu skupinu Unicredit Group z takehoto velmi vazeneho pristupu ku mne ako moznemu  zakaznikovi! Nutnost zalozenia si uctu a s tym spojene veci a ich neuskutocnenie v kratkej minulosti z Vasej strany mi prinieslo aj nemale problemy!
Vnimal som Vas ako spolahlivu banku, ochotnu a dostupnu (aj podla reklam) kedykolvek a kvoli tomu som si Vas predtym vybral. Ako som sa vsak mal moznost presvedcit na vlastnej kozi, bohuzial v tomto pripade pravdepodobne zlyhal v urcitom bode system, co ma u mna nie pozitivny nasledok do buducna vo vztahu vnimania spolahlivosti a korektnosti z Vasej strany.
Za skusenosti a odbitie ako zakaznika vopred dakujem.

S pozdravom   


Zaznamenané
tajnyctitel



Karma: 15
Príspevkov: 71


« Odpoveď #1 : Apríl 17, 2014, 04:55:17 pm »

Ztráta času. Jdi do jiné banky.
Zaznamenané
johnnyx84



Karma: 0
Príspevkov: 15


« Odpoveď #2 : Apríl 17, 2014, 05:01:13 pm »

Tu pre mna nejde o stratu casu, ale o princip a informovanie banky, ze maju rezervy. Taky mensi feedback  Šok
Zaznamenané
jirike
Hosť
« Odpoveď #3 : Apríl 18, 2014, 10:03:01 am »

Po me chteli v AOK pracovni povoleni a ten clovek se divil, kdyz jsme mu rekli ze uz ho davno nepotrebujeme a ptal se kde sme to vycetli... Smiech
Podivali sme se s pritelkyni na sebe a zacali nam cukat koutky.
Pak nastalo z nasi strany vysvětlování od kdy ho obcane ČR nepotrebuji a proc...
No co na tohle říct. ..  Smiech

Souhlasim. Bez do jine banky. Ja ve Sparkasse naprosto bez problemu
Tenhle dopis bude bez efektu...
Principy a dopisy si schovej na pozdeji jeste se Ti budou v mnoha pripadech jiste hodit.
 Mrknutie
Zaznamenané
jesennavila



Karma: 5
Príspevkov: 433



« Odpoveď #4 : Apríl 20, 2014, 06:14:03 pm »

banka sa ti podla mňa na feed-back vykašle
jirike, tiež to poznám, chceli odo mňa pracovné povolenie a ja som ich musela informovať, že žiadne nepotrebujem
Zaznamenané
kaci38



Karma: 1
Príspevkov: 22


« Odpoveď #5 : Apríl 20, 2014, 09:15:00 pm »




Vazene predstavenstvo banky. 



tak k tymto sa to nedostane urcite Smiech
Btw. dufam ze si si uz otvoril ucet v inej banke a necakas stale na odpoved
Zaznamenané
johnnyx84



Karma: 0
Príspevkov: 15


« Odpoveď #6 : Apríl 21, 2014, 03:29:05 pm »

Nie, nečakám - už som to poriešil v Postbanku.
Ide mi len o to, dať im feedback - či už si ho nejako zoberú k srdcu, alebo vôbec - aspoň dúfam, že si to niekto prečíta. Myslím, že človek by sa mal v oprávnených prípadoch sťažovať. Každá spoločnosť by mala mať feedback a aj podľa neho sa snažiť robiť všetko preto, aby do budúcna nevznikali podobné "problémy" - každý má len 1 meno a určite si ho nerád kazí.
Viem, že viacerí by to nechali tak, ale prečo veci nechať len tak? Táto vec ma nemilo prekvapila a dúfam, že sa do budúcna už nestane. Myslím si, že každá inštitúcia klientov chce, a nie ich (aj takýmito možno banálnymi) záležitosťami odháňať. Keďže každý má známych a známy majú známych atď, nemusí to pre samotnú inštitúciu pôsobiť najlepšie do budúcna.
Zaznamenané
jesennavila



Karma: 5
Príspevkov: 433



« Odpoveď #7 : Apríl 21, 2014, 08:53:30 pm »

Ja by som to len tak nenechala, ale sťažovala by som sa osobne.
To si myslím je aj účinnejšie, ako nejaký papier, čo strčia do kúta a niekto ti prípadne ne to odpovie nejaké kaleráby.
Zaznamenané
jesennavila



Karma: 5
Príspevkov: 433



« Odpoveď #8 : Apríl 21, 2014, 08:56:54 pm »

Ešte: niekde pomôže len osobná sťažnosť.
Stalo sa mi, že som z banky dostala novú kartu, ale PIN  k nej mi neprišiel.
Tak som sa v banke sťažovala a on, že dobre, ale 5 ur za novú kartu, kedže nemôžu urobiť nový PIN.
Keby som toto napísala osobne, tak mi rovno naúčtujú 5 eur a mám vystarané.
Takto som im povedala, že nie je moja vina, že mi pošta nedoručila PIN a pracovníčka tvrdohlavo, že nová karta stojí 5 eur  a ešte naznačovala, že PIN som ja zapatrošila (stratila)

Tak som povedala, dobre, ruším konto v tejto banke a zrazu sa tam prikmotril nejaký nadriadený, že teda tých 5 eur platiť nemusím.
Zaznamenané
Strán: [1]   Hore
 
 
Skočiť na:  

Poháňané MySQL Poháňané PHP Autostop.sk | Poháňané SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validné XHTML 1.0! Validné CSS!

Pravidla registrace | Kontakt | © Autostop.sk 2024
Bezplatna spolujizda do prace, do školy, na akce, na dovolenou.
Zahnarzt München


Stránka generovaná za 0.01225 sekúnd zo 7 otázok